luni, 23 ianuarie 2012

Eu,intre trecut si viitor......

Mereu n-e apare intrebarea:Ce va fi in viitor?..daca trecutul ne este povestit de rude,prieteni,profesori sau alte persoane,viitorul ni-l construim singuri.)(cel putin dupa parerea mea).Nu as putea zice ..ca nu cred in soarta sau in destin.)ele exista cu siguranta..doar ca omul are o sansa,chiar cit de mica nu ar fi ea,  ca sa-si construiasca singur viata.)fiecare isi alege drumul pe care il va parcurge.Eu, nu as putea alege alt drum..decit pe cel pe care deja l-am ales.)Poate multi se intreaba de ce am facut acest blog?..M-am gindit mult inainte..si am ajuns la conluzia ca prin acest blog as putea sa transmit ceea ce simt,ce cred,ce gindesc.E foarte greu sa traiesti alaturi de prietenii,carora le spui totul,iti spun totul,dar nu te cunosc pe dinautru.Asa ca cred ca acest blog imi va deveni un prieten tacut,o parte din mine.Cit despre mine,sunt o persoana extrem de visatoare si optimista,iubesc viata si muzica la nebunie,din cind in cind mai scriu poezii(e felul meu de a arata ce simt),imi place sa comunic pe subiecte despre care se poate de vorbit o noapte intreaga,gasesc in tot ce vad si ce fac ceva interesant.Ca sa nu va plictisesc prea mult,va chem sa imi cititi articolele,si sa intrati in inima mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu